Klubweb.cz - profesionální internetové stránky pro váš sportovní klub Ceník a objednávka na www.klubweb.cz | Provozuje eSports.cz, s.r.o.

3. třída

HC Zbraslav | 09.04.2017, 10:00

Cvičení

Při protahování svalu držet v poloze zhruba 30 sekund, nehmitat, uvolnit se

Při posilování provést cca 20 opakování


Protažení trapézů - jednu ruku za záda pokrčit, úklon hlavy od ramene ruky, která je za zády

Protažení prsních svalů - chytit se mezi dveřmi a protlačit hrudník

Posílení mezilopatkových svalů - ležet na břiše, mít zvednuté čelo a provádět cviky s míčkem (předávat si míček, házet před sebe nahoru), simulace plaveckého způsobu prsa

Protažení zadní strany stehen - špičky, paty, kolena k sobě, propnuté nohy a předklonit se dolů ke špičkám

HSSS - výdrž na předloktí, kleknout si na čtyři a střídavě s výdrží zvedat protilehlé končetiny (PRuka - LNnoha, LR - PN)

Stabilita kotníků a rovnováha - cvičení na balančních podložkách, chůze ve výponu na špičkách, stoj na jedné noze (ruce mohou provádět jinou činnost - házení míčkem)


Aktuální články
 
HC Slavoj Zbraslav - kontakt: gandalovic@hczbraslav.cz RSS